Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010

Δίκη Στέλλας Πρωτονοτάριου

Για όσους δεν θυμούνται την περίπτωση πρόκειται για τη δασκάλα-διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Γκράβας, η οποία παραβιάζοντας το Σύνταγμα και τους Νόμους στο σχολείο που διηύθυνε, εφάρμοσε κατά το δοκούν "πολυπολιτισμικά πειράματα", όπως -μεταξύ άλλων πολλών- την αντικατάσταση της πρωινής προσευχής με ποίημα του Ρίτσου, την "αναδιαμόρφωση" των εθνικών εορτών και τη διδασκαλία Αλβανικών αλλά και Αλβανικής ιστορίας (!!!) σε μαθητές του σχολείου και μάλιστα χρησιμοποιώντας τα Αλβανικά βιβλία ιστορίας (!!!) που βρέθηκαν -άγνωστο πως- στο σχολείο. Για τους παραπάνω λόγους δικάζεται στις 22 Ιανουαρίου 2010, στο Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας.

Εάν επιχειρούσαμε να απαριθμήσουμε τα "πειράματα", αλλά και τις παραβάσεις νόμων και διατάξεων θα χρειαζόμασταν πολλές ηλεκτρονικές σελίδες. Θυμηθείτε την περίπτωση από μια ενδεικτική δημοσίευση του Greek alert και της εφημερίδας "ΠΑΡΟΝ", όπου αναφέρονται περισσότερες λεπτομέρειες.

Εμείς θα θέλαμε να σταθούμε στις ανακοινώσεις και τα ψηφίσματα συμπαράστασης διαφόρων συλλόγων εκπαιδευτικών προς τη δασκάλα, όπως αυτά συνολικά δημοσιεύτηκαν στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πύλη Άλφα-Βήτα. Εκεί θα διαβάσετε εκπληκτικά πράγματα, τα περισσότερα παράλογα κατά την άποψή μας.

Όμως, το μεγάλο ερώτημα, κύριοι συνάδελφοι, που προκύπτει από αυτήν την υπόθεση είναι το εξής:

ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ, ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ, ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ "ΠΙΣΤΕΥΩ" ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ;


Υπο-ερωτήματα πολλά: Το Υπουργείο Παιδείας και ο Υπουργός (άρα κατ' επέκταση ο λαός που τον-την ψηφίζει) δεν είναι οι μόνοι υπεύθυνοι καθορισμού των παραπάνω; Η δημοκρατία μας αυτό δεν ορίζει; Εάν με την ίδια λογική περί ελευθερίας κάποιος άλλος εκπαιδευτικός, διαφωνώντας με το Υπουργείο, αποφασίσει να κάνει το μάθημά του με εντελώς διαφορετικό (φανταστείτε ό,τι θέλετε εδώ) τρόπο είναι επίσης ελεύθερος;

Εμείς οι υπόλοιποι που διαφωνούμε με αυτή τη λογική αυθαιρεσίας στο σχολικό περιβάλλον πως να εκφραστούμε; Ποιος θα μας συμπαρασταθεί;

Νομίζω ότι πρέπει να ξαναθυμηθούμε -ταιριάζει άλλωστε απόλυτα- τη ρήση του Ισοκράτη περί αυτοκαταστροφής της Δημοκρατίας μας από τη θεώρηση της παρανομίας ως ελευθερία...

10 σχόλια:

  1. Να θυμίσω ότι σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος,

    Άρθρο 16
    παράγραφος 2:
    Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

    Καταλάβατε κύριοι και κυρίες του Δημοτικού Σχολείου της Γκράβας και κάθε άλλου Δημοτικού σχολείου γιατί σας πληρώνει ο Ελληνικός λαός;

    Για να καλλιεργείτε την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των μαθητών σας.
    Για την πίστη στην πατρίδα μας , την ελλάδα, και την θρησκεία μας, την Ορθοδοξία (την οποία το Σύνταγμα γι αυτό ακριβώς το λόγο χαρακτηρίζει επικρατούσα θρησκεία).

    Άντε γιατί πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα σε κάθε καθυστερημένο-αφηρημένο θολοκουλτουριάρη φιλόλογο του Συνασπισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΑΠΟΨΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ essetaihmar.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο ρε παιδιά! Κάποιος έπρεπε να τα πει! Και επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε τον νυν διευθυντή, που κατήγγειλε τις παρανομίες, ο οποίος δέχεται συνεχώς τις απειλές των αλητήριων συνασπιστήριων "συναδέλφων" από τους οποίους οι περισσότεροι δεν κάνουν όχι για εκπαιδευτικοί αλλά ούτε για φύλακες των σχολείων! Και ο άνθρωπος στέκεται όρθιος σε αυτήν την λαίλαπα μόνος του! Κανονικά αύριο έπρεπε όλοι να είμαστε στα δικαστήρια να του συμπαρασταθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε τον απίστευτο συντονισμό των ομαδων συμπαραστασης στον 'αγώνα' της κ.Στέλλας.Η κ. Στέλλα συμμετείχε στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανόπαιδων, υπεύθυνες για το οποίο ήταν οι κ.Φραγκουδάκη και Δραγώνα.
    Οσο για την απόλυσή της,νομίζω ότι απλώς μετακόμισε σε διπλανό σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε γειά ..."διδάσκαλοι"

    Πανηγυρική αθώωση για τη Στέλλα Πρωτονοταρίου
    (από το tvxs.gr)

    Πανηγυρικά αθωώθηκαν οι δασκάλες Στέλλα Πρωτονοταρίου και Ντενάντα Καρκάλο, από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας, με τον Εισαγγελέα να κρίνει «αβάσιμη» την κατηγορία για παράνομη παραχώρηση σχολικού χώρου και να τονίζει ότι τόσο στη κ. Πρωτονωταρίου όσο και στους συνεργάτες της θα πρέπει να δοθούν εύσημα για την κοινωνική προσφορά τους.

    Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της μαρτυρικής του κατάθεσης, ο Εμαννουήλ Γιουτλάκης, νυν διευθυντής του 132ου Δημοτικού Σχολείου και βασικός μάρτυρας κατηγορίας «έδειξε» ως υπεύθυνο τον πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας επί θητείας Ευρυπίδη Στυλιανίδη.

    Ο κ.Γιουτλάκης – ο οποίος υπέβαλε τη μήνυση κατά της κας.Πρωτονοταρίου – ήταν και ο μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας στη σημερινή δίκη. Λίγο μετά την έναρξη της εξέτασής του, ο κ.Γιουτλάκης είπε επανειλημμένα «αθωώστε την, αθωώστε την», αναφερόμενος στην κα.Πρωτονοταρίου, ίσως λόγω της παρουσίας έξω από το δικαστήριο δεκάδων δασκάλων και γονέων οι οποίοι βρίσκονταν στην πρώην Σχολή Ευελπίδων για να εκφράσουν εμπράκτως την υποστήριξή τους στη δικαζόμενη καθηγήτρια.

    Παρά την ανατροπή της στάσης του κ.Γιουτλάκη, το δικαστήριο επέλεξε να τον εξετάσει ως μάρτυρα και μεταξύ άλλων, του απηύθυνε ερωτήσεις σχετικά με την απόφασή του να καταργήσει όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα που είχαν ως στόχο την ενσωμάτωση των αλλοδαπών μαθητών, αμέσως μετά την παραλαβή της θέσης του διευθυντή από την προκάτοχό του, κα.Πρωτονοταρίου. Σύμφωνα με τη γραμματέα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, κα.Παγουλάτου, ο κ.Γιουτλάκης ήταν απόλυτος και αμετάκλητος στην απόφασή του να καταργήσει όλα αυτά τα προγράμματα, ενώ όταν οι δάσκαλοι συνέχισαν να τα πραγματοποιούν εθελοντικά, αυτός τους απείλησε με καταγγελία.

    Σημειωτέον ότι ο κ.Γιουτλάκης όχι μόνο κατήργησε όλα τα εν λόγω προγράμματα, αλλά υπέβαλε και μήνυση κατά της κας.Πρωτονοταρίου για «χρήση αιθουσών του σχολείου για διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας σε μαθητές αλβανικής καταγωγής, χωρίς γραπτή άδεια από τη υπηρεσία», ενώ εμφανίστηκε στο δικαστήριο ως μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας – ενώ αντιθέτως παραστάθηκαν περισσότεροι από δέκα μάρτυρες υπεράσπισης.

    Απαντώντας στις ερωτήσεις του δικαστηρίου, ο κ.Γιουτλάκης ομολόγησε ότι είχε «άνωθεν πολιτικές εντολές» να διατηρήσει αυτή την σκληροπυρηνική στάση και ότι δεχόταν απειλές να χάσει τη θέση του αν δεν ακολουθούσε αυτή τη γραμμή. Ειδικότερα, «έδειξε» τον πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, κ.Πλατή, ως υπεύθυνο για τις «εντολές» και άφησε να εννοηθεί – λέγοντας επανειλημμένα «αθωώστε την» – ότι αναγνωρίζει το νόμιμο χαρακτήρα των αποφάσεων της κατηγορουμένης πρώην διευθύντριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "ο κ.Γιουτλάκης είπε επανειλημμένα «αθωώστε την, αθωώστε την», αναφερόμενος στην κα.Πρωτονοταρίου, ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΚΑΔΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ οι οποίοι βρίσκονταν στην πρώην Σχολή Ευελπίδων για να εκφράσουν ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ την υποστήριξή τους στη δικαζόμενη καθηγήτρια."

    Προφανώς, ο δύσμοιρος διευθυντής κάτω από την τρομοκρατία της "έμπρακτης υποστήριξης" των θολοκουλτουριάρηδων σαν τον tierra mierda, ε, συγγνώμη Izquierda αναγκάστηκε να ανακαλέσει. Αν κρίνω κι από τη δήλωση της Υπουργού μας μετά τη δίκη, μάλλον ο διευθυντής είχε πάρει νωρίτερα το "μήνυμα". Άλλωστε τώρα κάνουν κουμάντο οι Δραγώνες στο πρώην ΥΠΕΠΘ...

    Όπως λέει κι ο υψηλού επιπέδου Τάκης Τσουκαλάς, άντε γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή δύναμη σε όλους τους Ελληνόψυχους εκπαιδευτικούς. Φέρετε κι εσείς μεγάλη ευθύνη για την συνέχιση του Ελληνισμού. Τα παιδιά μας, σας τα εμπιστευόμαστε για να ανδρωθούν ως Έλληνες. Τιμή και δόξα στους εκπαιδευτικούς που σε καιρούς δύσκολους επιτελούν το καθήκον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλοι σας έχετε δικαίωμα να εκφράσετε τις απόψεις σας, αλλά χάσατε το σημείο που λέει ότι απλώς παραχωρήθηκαν οι αίθουσες - εκτός ωραρίου σχολείου. Κανείς δεν παρενέβη στα μαθήματα όπως προβλέπονταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορείς να εξηγήσεις καλύτερα τι εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ξέρετε εσείς οι εκπαιδευτικοί πού αντιδράτε σε οποιαδήποτε αυθαιρεσία που εκδηλώνετα απο συναδέλφους σας οτι εχετε την αμέριστη συμπαράσταση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων γονέων .

    Και ενα μήνυμα σε αυτούς που αυθαιρετούν "ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ - ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΚΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΤΟΥΣ "

    ΑπάντησηΔιαγραφή